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Zoom Vertical

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Mensaje por polipoli 11/10/2022, 6:53 pm

Son parches que cambian el zoom vertical. Mientras buscaba el hack del widescreen encontre muchas posiciones RAM que cambiaban la visualizacion del juego, entre otras, la posicion RAM del tamaño vertical de visualizacion. Posteriormente gyyo93 encontro el offset iso para realizar los cambios. Asi que la mayor parte del merito la tiene el, que realizo la parte dificil.

Las caracteristicas son:
-Se amplia el area de visualizacion unicamente en el eje vertical.
-No hay cambios en el eje horizontal. Se conoce la posicion RAM del zoom total, pero al ampliar aparecen errores en los lados izquierdo y derecho, jugadores que aparecen y desaparecen subitamente. Es un problema que afecta al zoom total y al widescreen y que aun no se ha podido resolver.
-No hay errores en los bordes. Como no se modifica el eje horizontal, no hay errores.
-La cadena hexadecimal siempre es "05AD5555033C" y ademas es unica. Los bytes editables son "5555", que se baja a "4444". Excepto en We3 y We 98-99 que se baja a "3333".
-He añadido parches para cambiar de vista normal a vista zoom vertical. Y tambien he añadido parches para deshacer los cambios, es decir, cambiar de vista zoom vertical a normal.
-El juego se ve como pes6 con zoom, o como pes modernos, muchos estareis familiarizados.
-Los parches son compatibles con cualquier otro parche, porque se tocan bytes que nunca antes se habian tocado, no hay conflictos.

PARCHES

We3
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We 98-99
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Iss98
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We4
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Iss1
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Mls
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We2000 1st
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We2000 2nd
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

We2000 u23
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Iss2
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We2001
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Pes1
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We2002
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Pes2
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PREVIAS

Zoom Vertical Normal

Zoom Vertical Zoom-Vertical

Zoom Vertical Pes6

OFFSETS

We3 WC98 (v1.0)
Offset ISO 763418
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD3333033C

We3 WC98 (v1.1)
Offset ISO 763366
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD3333033C

We3 FV (v1.0)
Offset ISO 831370
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD3333033C

We3 FV (v1.1)
Offset ISO 831470
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD3333033C

We 98-99
Offset ISO 762350
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD3333033C

Iss98 (Italy)
Offset ISO 787058
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

Iss98 (Multi 4)
Offset ISO 787310
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

Iss98 (Multi 5)
Offset ISO 764586
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

We4 (v1.0)
Offset ISO 278542
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

We4 (v1.1)
Offset ISO 278738
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

Iss1 (Asia)
Offset ISO 271158
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

Iss1 (USA)
Offset ISO 271158
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

Iss1 (Multi 2)
Offset ISO 271330
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

Iss1 (Multi 3)
Offset ISO 271234
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

Iss1 (Multi 3) (Platinum)
Offset ISO 271234
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

Mls
Offset ISO 271338
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

We2000 1st
Offset ISO 274290
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

We2000 2nd
Offset ISO 274726
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

We2000 u23
Offset ISO 280226
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

Iss2 (Multi 2)
Offset ISO 274690
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

Iss2 (Multi 3) (v1.0)
Offset ISO 274618
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

Iss2 (Multi 3) (v1.1)
Offset ISO 274762
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

We2001
Offset ISO 273782
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

Pes1 (Multi 2)
Offset ISO 273734
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

Pes1 (Multi 3)
Offset ISO 274054
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

We2002
Offset ISO 279010
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

Pes2 (Multi 2)
Offset ISO 269210
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C

Pes2 (Multi 3)
Offset ISO 269266
Original 05AD5555033C
Zoom 05AD4444033C
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Mensaje por shirohigé 11/11/2022, 11:25 am

very interresting !!! these days Im looking for how to edit the speed of short pass in we2002, I think it's on the INI.Bin but all the time i change something it's only the speed of all the game is changing
anyone got an idea !!!???
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Mensaje por polipoli 11/11/2022, 12:12 pm

I think that thing must be in GAME.BIN. You can find things inside GAME.BIN corrupting the file, but most of the times the game will crash and the file is too large, you would need months or years to find that.

For Iss2 there's this cheat code:

Heavy ball
80076288 FDD2

It changes the ball physics. If you look around that RAM position, maybe you find something
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Mensaje por DANIEL ISS 11/12/2022, 8:19 am

Hola buen día, saludos desde Chile, me gustaría saber si hay alguna actualización del WE4 disponible. Veo que hay del we 2002 pero no es lo mismo. El WE4 es el mejor
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Mensaje por gyyo93 11/12/2022, 4:14 pm

Hey shirohige, I did some tests for ball speed (short passing, dribbling, kicking the ball - cross) on ISS Pro Evolution 2, and I think I found something interesting, here's the offset's so try it yourself and see. It seems to me that the game looks much more realistic now, passing, dribbling, ball handling speed, ball speed in general.
Offsets:
- 605648 = C9 02 63 24 change to 99 02 63 24 (this is the total range of the ball for the pass, cross and shot (decreasing values ​​for higher ranges, increasing values ​​for decreasing ranges))
- 605650 = 03 15 02 00 change to C3 17 02 00 (shot ball speed - center shot part 2 I think, missing part 1 but looks good if you change just this one)
- 605670 = 03 15 02 00 change to C3 17 02 00 (passing ball speed part 1)
- 605880 = AA 2A 06 3C change to AA 5A 06 3C (passing ball speed part 2 and ball control (this is also an adjustment for a smaller step of players when running the ball))
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Mensaje por shirohigé 11/13/2022, 6:19 pm

gyyo93 escribió:Hey shirohige, I did some tests for ball speed (short passing, dribbling, kicking the ball - cross) on ISS Pro Evolution 2, and I think I found something interesting, here's the offset's so try it yourself and see. It seems to me that the game looks much more realistic now, passing, dribbling, ball handling speed, ball speed in general.
Offsets:
- 605648 = C9 02 63 24 change to 99 02 63 24 (this is the total range of the ball for the pass, cross and shot (decreasing values ​​for higher ranges, increasing values ​​for decreasing ranges))
- 605650 = 03 15 02 00 change to C3 17 02 00 (shot ball speed - center shot part 2 I think, missing part 1 but looks good if you change just this one)
- 605670 = 03 15 02 00 change to C3 17 02 00 (passing ball speed part 1)
- 605880 = AA 2A 06 3C change to AA 5A 06 3C (passing ball speed part 2 and ball control (this is also an adjustment for a smaller step of players when running the ball))
Enjoy Cool

MAAAAAAN DOOOOOOON KNOW WHAT TO SAAAAYYY REALLYYYY YOU ARE A DIAMOOOOOOND king

the HexDec values you found are also avalaible in WE2002 just copy and click on find and change them all, the gameplay is really more realistic as you told and it also makes the CPU more difficult to play within too much sensation too much feelings Zoom Vertical Screen10
Zoom Vertical Screen11
Zoom Vertical Screen10
Zoom Vertical Screen11

this is how it ends ITALY vs HOLLAND very high level of playing in just normal mode with 5min

in ISS2 they beat me Laughing Laughing Laughing

and one more time tnx soooo much brother you are really giving us informations nooooooooo one did it before you
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Mensaje por gyyo93 11/14/2022, 1:04 pm

I'm glad you like it, but it's nothing compared to what I'm going to do, I did some tests and found out some more things related to the speed of the ball in general, when I'm done with the tests I'll also post it here. Smile
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Mensaje por shirohigé 11/14/2022, 2:52 pm

gyyo93 escribió:I'm glad you like it, but it's nothing compared to what I'm going to do, I did some tests and found out some more things related to the speed of the ball in general, when I'm done with the tests I'll also post it here. Smile

MAN you really handsome !! you are the new light of edition for these last year, I know you have a huuuuuugge suprise in your next patch, KCET will be jealous seeing that new diamant

CONGRADULATIONS BROO
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Mensaje por gyyo93 11/14/2022, 3:05 pm

I just have a small problem that I don't know if I should make it with a fast ball, a slow ball or just a bit faster than the existing one? Smile
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Mensaje por shirohigé 11/14/2022, 3:10 pm

gyyo93 escribió:I just have a small problem that I don't know if I should make it with a fast ball, a slow ball or just a bit faster than the existing one? Smile

I think faster is more better, we will have the opportunity to play a tiki-taka gameplay !!! that"s what I wish to have too
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Mensaje por gyyo93 11/14/2022, 3:15 pm

Ok then, it will be a little faster Smile
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Mensaje por shirohigé 11/14/2022, 3:25 pm

gyyo93 escribió:Ok then, it will be a little faster Smile

tnx big one for taking my opinion for real
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Mensaje por gyyo93 11/15/2022, 4:23 pm

Here are the settings and everything related to the speed of the ball and everything that I thought should be changed to make the game faster, more fluid and of better quality. Now you can make quick transitions through passing and shooting the ball, sometimes mistakes by players happen when the ball is passed a lot and accelerates a lot, in any case, I think that the game will be interesting to play now. We can still work on improvement, let this be purely a prototype of what we can do.

Ball speed
- 605648 = C9 02 63 24 (default) change to 59 02 63 24 (ball range (height))
- 605650 = 03 15 02 00 (default) change to C3 17 02 00 (circle (o) ball speed part 2)
- 605670 = 03 15 02 00 (default) change to C3 17 02 00 (passing the ball (triangle and x) speed of the ball part 2)
- 6056D0 = AA 2A 06 3C (default) change to AA 5A 06 3C (circle (o) ball speed + range (adjustment))
- 6056EC = C3 1F 03 00 (default) change to 83 1D 03 00 (ball speed for all (circle, triangle, cube and x))
- 605880 = AA 2A 06 3C (default) change to AA 5A 06 3C (player's handling of the ball + small step of the players)
- 6062C0 = C9 02 63 24 (default) change to 69 02 63 24 (the range of the yellow x after serving the ball up (related to the range of the ball))
- 6062C8 = 03 15 02 00 (default) change to C3 17 02 00 (goalkeeper skill part 1 (I didn't find the second part))

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Mensaje por shirohigé 11/16/2022, 5:06 pm

gyyo93 escribió:Here are the settings and everything related to the speed of the ball and everything that I thought should be changed to make the game faster, more fluid and of better quality. Now you can make quick transitions through passing and shooting the ball, sometimes mistakes by players happen when the ball is passed a lot and accelerates a lot, in any case, I think that the game will be interesting to play now. We can still work on improvement, let this be purely a prototype of what we can do.

Ball speed
- 605648 = C9 02 63 24 (default) change to 59 02 63 24 (ball range (height))
- 605650 = 03 15 02 00 (default) change to C3 17 02 00 (circle (o) ball speed part 2)
- 605670 = 03 15 02 00 (default) change to C3 17 02 00 (passing the ball (triangle and x) speed of the ball part 2)
- 6056D0 = AA 2A 06 3C (default) change to AA 5A 06 3C (circle (o) ball speed + range (adjustment))
- 6056EC = C3 1F 03 00 (default) change to 83 1D 03 00 (ball speed for all (circle, triangle, cube and x))
- 605880 = AA 2A 06 3C (default) change to AA 5A 06 3C (player's handling of the ball + small step of the players)
- 6062C0 = C9 02 63 24 (default) change to 69 02 63 24 (the range of the yellow x after serving the ball up (related to the range of the ball))
- 6062C8 = 03 15 02 00 (default) change to C3 17 02 00 (goalkeeper skill part 1 (I didn't find the second part))

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<PERRRRRFACTION> no moooore comments just you are unstopable, on this one -" 605648 = C9 02 63 24 (default) change to 59 02 63 24 (ball range (height) I prefer the 99 but still the game soooo amazing and more atractif I really enjoying every second of playing MAN don't got the suffisente words to discribe my happiness, you made a CHILDHOOD GAME immoral !!!!
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Mensaje por gyyo93 11/16/2022, 5:26 pm

Yes, it's amazing, thank you very much. It is the favorite game of my childhood where I always imagined how it would be good, this is this way that way, I never dreamed that I would be the one to change and improve it Smile. Yes, you can adjust the height as you want, but it may not match the yellow X that indicates where the ball will fall, since you have to make some more changes to make them match nicely. I also found another offset related to the speed of the passing ball (triangle and x).

- 6063D8 = AA 2A 06 3C (default) change to AA 5A 06 3C (passing the ball (triangle and x) ball speed (adjustment))
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Mensaje por FelipeUyio 11/18/2022, 1:38 am

Lo hizo eso e lo resultado es FANTASTICO! Lo juego mira muy mas belo de se jugar, con una visíon mas ampla de toda la cancha.

Polipoli, es de fato genial.
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Mensaje por shirohigé 11/18/2022, 4:17 am

gyyo93 escribió:Yes, it's amazing, thank you very much. It is the favorite game of my childhood where I always imagined how it would be good, this is this way that way, I never dreamed that I would be the one to change and improve it Smile. Yes, you can adjust the height as you want, but it may not match the yellow X that indicates where the ball will fall, since you have to make some more changes to make them match nicely. I also found another offset related to the speed of the passing ball (triangle and x).

- 6063D8 = AA 2A 06 3C (default) change to AA 5A 06 3C (passing the ball (triangle and x) ball speed (adjustment))

I did the same thing for WE2002 offset are in DEC

6311948     = C9026324 change to 99 02 63 24 (this is the total range of the ball for the pass, cross and shot (decreasing values ​​for higher ranges, increasing values ​​for decreasing ranges))
6313604  = 03150200 change to C3 17 02 00 (shot ball speed - center shot part 2 I think, missing part 1 but looks good if you change just this one)
6313652 = 03150200 change to C3 17 02 00 (passing ball speed part
  6312084 = AA 2A 06 3C change to AA 5A 06 3F (passing ball speed part 2 and ball control (this is also an adjustment for a smaller step of players when running the ball))
6312112 6056EC = C3 1F 03 00 (default) change to 83 1D 03 00 (ball speed for all (circle, triangle, cube and x))
ALSO I found those too : 6315424 and 6315452 change 0315 to C317

the gameplay is really rrrrrreally wounderful brotherz all credits goozz to the Genius Gyyo93 Zoom Vertical 3881816181

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Mensaje por pascutti 11/29/2022, 2:24 am

shirohigé escribió:
gyyo93 escribió:Yes, it's amazing, thank you very much. It is the favorite game of my childhood where I always imagined how it would be good, this is this way that way, I never dreamed that I would be the one to change and improve it Smile. Yes, you can adjust the height as you want, but it may not match the yellow X that indicates where the ball will fall, since you have to make some more changes to make them match nicely. I also found another offset related to the speed of the passing ball (triangle and x).

- 6063D8 = AA 2A 06 3C (default) change to AA 5A 06 3C (passing the ball (triangle and x) ball speed (adjustment))

I did the same thing for WE2002 offset are in DEC

6311948     = C9026324 change to 99 02 63 24 (this is the total range of the ball for the pass, cross and shot (decreasing values ​​for higher ranges, increasing values ​​for decreasing ranges))
6313604  = 03150200 change to C3 17 02 00 (shot ball speed - center shot part 2 I think, missing part 1 but looks good if you change just this one)
6313652 = 03150200 change to C3 17 02 00 (passing ball speed part
  6312084 = AA 2A 06 3C change to AA 5A 06 3F (passing ball speed part 2 and ball control (this is also an adjustment for a smaller step of players when running the ball))
6312112   6056EC = C3 1F 03 00 (default) change to 83 1D 03 00 (ball speed for all (circle, triangle, cube and x))
ALSO I found those too : 6315424 and 6315452 change 0315 to C317

the gameplay is really rrrrrreally wounderful brotherz all credits goozz to the Genius Gyyo93 Zoom Vertical 3881816181

thi

maravilloso, creo que deberiamos estudiar mas a fondo esto y hacer una convencion sobre los valores que mejoran la jugabilidad del juego.

dejo algunas notas que hice en su momento.
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Mensaje por pascutti 12/1/2022, 3:29 pm

shirohigé escribió:
gyyo93 escribió:Yes, it's amazing, thank you very much. It is the favorite game of my childhood where I always imagined how it would be good, this is this way that way, I never dreamed that I would be the one to change and improve it Smile. Yes, you can adjust the height as you want, but it may not match the yellow X that indicates where the ball will fall, since you have to make some more changes to make them match nicely. I also found another offset related to the speed of the passing ball (triangle and x).

- 6063D8 = AA 2A 06 3C (default) change to AA 5A 06 3C (passing the ball (triangle and x) ball speed (adjustment))

I did the same thing for WE2002 offset are in DEC

6311948     = C9026324 change to 99 02 63 24 (this is the total range of the ball for the pass, cross and shot (decreasing values ​​for higher ranges, increasing values ​​for decreasing ranges))
6313604  = 03150200 change to C3 17 02 00 (shot ball speed - center shot part 2 I think, missing part 1 but looks good if you change just this one)
6313652 = 03150200 change to C3 17 02 00 (passing ball speed part
  6312084 = AA 2A 06 3C change to AA 5A 06 3F (passing ball speed part 2 and ball control (this is also an adjustment for a smaller step of players when running the ball))
6312112   6056EC = C3 1F 03 00 (default) change to 83 1D 03 00 (ball speed for all (circle, triangle, cube and x))
ALSO I found those too : 6315424 and 6315452 change 0315 to C317

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thi

realice los cambios pero no note ninguna diferencia significativa en el juego, salvo que da la impresion que el arquero saca con mas potencia y mas largo pero nada mas. Con respecto a esto: "6313604  = 03150200 change to C3 17 02 00 (shot ball speed - center shot part 2 I think, missing part 1 but looks good if you change just this one)
6313652 = 03150200 change to C3 17 02 00 (passing ball speed part" los valores C3 17 02 00 ya estan en la iso por lo que yo modifique a 03150200 para ver si notaba algun cambio pero nada.
No veo cambio significativo en la jugabilidad con estos valores, quizas alterando mas los offsets, probaré en breve.
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Mensaje por pascutti 12/1/2022, 4:02 pm

ojo si hay cambios bruscos si se modifican los offsets ya lo comprobe cambiando unos valores y el saque largo cruzaba toda la cancha.
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Mensaje por Kaizo 12/2/2022, 11:30 pm

Sería genial que se lograrán hallar los offsets que permitan modificar la dificultad de la IA. Sería el próximo nivel en cuanto a la edición de parches Very Happy
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Mensaje por pascutti 12/5/2022, 3:01 am

Actualizado al 7/12/22
he hecho algunas alteraciones y mas pruebas en base a lo publicado por gyyo y shirogihe y vaya que encontrado diferencias. Al acelerar el balon el gameplay se juega mas a 1 toque, los pases cortos no quedan tan cortos y el pase de taco mejora, tambien se facilita jugar abriendo por las bandas, además "la bola rápida" hace que haya ciertas imprecisiones sobre todo la de los defensores que pierden el timing a la hora de cabecear. Curiosamente el gameplay recuerda un poco a we4. Esto puede ser una buena noticia para los que no les gustaba la jugabilidad original de we2002 y preferian la de we4. Hay ocasiones que el arquero hace saques de metas irreales cruzando toda la cancha. En definitiva, creo que no esta muy claro que cualidad del balón se está cambiando ni la relación entre las diversas modificaciones pero el gameplay se vuelve una experiencia más arcade. Me gustó el resultado aunque seguramente a algunos no les gustará.

Me tomé la atribucion de crear un parche en base a los valores modificados aportados por gyyo y shirogihe, cambié un par de offsets en la ultima línea pero no se si realmente hubo un cambio significativo. Cualquier duda consulten a los descubridores.

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Mensaje por polipoli 12/15/2022, 3:54 pm

He probado el parche y esta bien, a mi tambien me recuerda al we4, los balones se van mas largos y el juego es mas dinamico que el original, sin llegar a ser el correcalles que es el we4.

Me ha gustado que los centros son mas aleatorios, he visto centros al area que se van de largo sin ser rematados. En el original no hay lugar a esos errores, los centros al area se rematan o se despejan el 100% de las veces.

Tambien he visto errores del tipo que un central va a despejar un balon que le viene frontal y se lo come. Esos errores hacen mas real el juego, las imprecisiones son parte del futbol y en los juegos se reducen al minimo.
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Mensaje por pascutti 12/18/2022, 2:02 am

si tal cual como dices polipoli. Hace mas realista el tema de los fallos y perdida del timing. Recuerda un poco a we4. Todos los creditos para gyyo y shirogihe.
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Mensaje por Kaizo 12/19/2022, 2:07 pm

polipoli escribió:He probado el parche y esta bien, a mi tambien me recuerda al we4, los balones se van mas largos y el juego es mas dinamico que el original, sin llegar a ser el correcalles que es el we4.

Me ha gustado que los centros son mas aleatorios, he visto centros al area que se van de largo sin ser rematados. En el original no hay lugar a esos errores, los centros al area se rematan o se despejan el 100% de las veces.

Tambien he visto errores del tipo que un central va a despejar un balon que le viene frontal y se lo come. Esos errores hacen mas real el juego, las imprecisiones son parte del futbol y en los juegos se reducen al minimo.

Teniendo en cuenta estos descubrimientos, ¿podría decirse que ya se pueden aplicar en futuros parches o hay que esperar a la creación de una tool que lo haga? Sería genial que el tema de los fallos de la COM fueran más recurrentes, así le daría más dinamismo al juego. Aún queda en deuda el tema de subir la dificultad, eso si sería el mejor descubrimiento en los últimos años del Winning (sin desprestigiar estos y otros). Es algo complicado pero espero que no tenga que pasar mucho tiempo para ello. ¡Saludos, cracks!
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